Skip to content

Syarat Utama Kerja Pemandu Peribadi

SYARAT-PEMANDU-PERIBADI

Syarat Utama Kerja Pemandu Peribadi | Bagi anda yang sedang dan berkeinginan mencari kerja sebagai Pemandu Peribadi bagi seseorang orang kenamaan dan syarikat, wajib tahu Syarat Utama Kerja Pemandu Peribadi ini. 

Kerja sebagai seorang Pemandu Peribadi atau lebih dikenali ‘Personal Driver’ ini merupakan kerjaya yang sangat banyak dicari orang. 

Apabila anda ingin cari kerja kosong ini pastinya anda akan cuba bukak telefon pintar anda dan search di google untuk cari peluang kerja kosong sebagai pemandu peribadi ini. 

Betul kan? 

Anda, baik seorang Lelaki atau Wanita wajib tahu syarat asas untuk menjadi seorang pemandu peribadi ini. 

Jika anda terjumpa mana-mana blog senarai kerja kosong di luar sana atau iklan-iklan kertas A4 yang ditampal di luar premis, di tiang lampu dan sebagainya anda pasti akan terjumpa iklan kerja kosong Pemandu Peribadi ni kan ? 

Jadi selepas anda ambil gambar untuk buat nota (simpan balik rumah boleh ready resume atau telefon bakal majikan) anda wajib tahu ..



Syarat Utama Kerja Pemandu Peribadi

Mana-mana Syarikat sama ada kerajaan dan swasta serta Individu yang ingin merekrut pemandu peribadi mereka. Mereka akan letak Syarat asas ini : 

1. Calon itu mestilah mempunyai pelajaran paling tinggi Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

2. Mempunyai sekurang-kurangnya pengalaman memandu kereta tidak kurang dari 3 tahun.

3. Berumur tidak melebihi 50 tahun pada tarikh tutup permohonan kerja.

4. TIDAK mempunyai sebarang penyakit kritikal.

Dah Baca? Pemandu Peribadi Diperlukan Segera Gaji RM1800 – RM 3000

5. Jika anda seorang yang betul-betul berdisiplin (menepati masa) dan sangat friendly untuk bekerja lebih masa jika majikan perlukan, ANDA SANGAT LAYAK.

6. Mempunyai pengetahuan luas selok belok jalan raya di sekitar kawasan majikan perlukan (masa temuduga kerja, majikan akan maklumkan)

7. Ada majikan tidak melihat pengetahuan selok belok jalan raya, asalkan pemandu peribadi mereka boleh menggunakan aplikasi google maps dan waze dengan baik dan cekap.

8. Anda minat kereta mewah dan tahu cara untuk menjaga kereta ini apabila driving serta tahu perkara asas untuk cek enjin kereta sebelum driving, ANDA SANGAT LAYAK. 

Jika 8 Syarat Utama Kerja Pemandu Peribadi ini anda betul-betul sudah amati (faham majikan nak apa). Ternampak iklan seperti ini .. terus mohon dengan kadar segera. 

Beritahu bakal majikan anda sangat layak mohon. 

.
TAK NAK TERLEPAS SENARAI KERJA KOSONG TERKINI PEMANDU PERIBADI DAN KERJA-KERJA LAIN TERUS UPDATE NOTIFICATION DI HENFON ANDA?? KLIK SINI!

 

2 thoughts on “Syarat Utama Kerja Pemandu Peribadi”

Comments are closed.